Blog

  • Rapidu di Situazione di u Mercatu di Refrigerazione Aria Evaporativa Globale Portable & Trend 2014-2024
    Tempu di posta: 29-09-2019

    Mercatu Globale Evaporativu Portatile Evaporativu Con Focus nantu à i Piani currenti è futuri 2029 cù jucaturi chjavi superiore | JHCOOL, Symphony (Keruilai), Aolan, Lianchuang, Hessaire, Kenstar (in tutto u mondu, Khaitan, Elettriche Bajaj, Honeywell, SPT, Media, NewAir (Luma Comfort).Leghje più »

  • BENEFICI SANITARI DI A CONDIZIONAZIONE AIRE EVAPORATIVA
    Tempu di posta: 22-09-2019

    L'evaporatore Air Cooler hè statu un modu di vita da parechje generazioni, è ùn pudemu micca imaginà a vita senza ellu. A CONDIZIONAZIONE DELL'ARIA EVAPORATIVA AJUDA A MIGLIORARE A CONCENTRAZIONE Rapportata da Scientific American, in 2012 i ricercatori americani Amar Cheena è Vanessa M. Patrick anu studiatu l'effettu di u calore nantu à a decisione-m ...Leghje più »

  • Vantaghji da u Coolers evaporatori
    U tempu di publicazione: 12/09-2019

      I raffreddori evaporatori anu dui vantaghji principali annantu à i climatizzatori tradiziunali: efficienza energetica è sustenibilità. Tutti dui sò duvuti à u fattu chì i coolers evaporatori utilizanu assai menu elettricità per operare; in fattu, un climatizatore standard pò aduprà finu à sette volte di più di watt d'eletti ...Leghje più »

  • Cume FUNZIONA CIRCULAZIONE AIR
    Post tempu: 06-06-2019

    Un frigoriferu evaporativu / climatizzatore evaporativu, qualchì volta chjamatu u rinfrescu di palude, usa evaporazione per aiutà à rinfrescà l'aria. Basatu annantu à i principii di l'absorzione di u calore da l'evaporazione di l'umidità, l'aria calda è secca hè pompata da i pads di refrescazione in acqua. Cumu l'aria hè spinta attraversu ...Leghje più »

  • Analisi di u Mercatu di l'aria di evaporazione Globale per a Casa per l'aria, studiu, dumanda, dimensione, spartera & previsione 2019-2025
    Tempu di posta: 21-08-2019

    U rapportu "U mercatu di a casa Evaporativa Air Cooler" offre un studiu profondu di u mercatu per u periodu di previsione. Sicondu u rapportu, u mercatu globale di Evaporazione di l'aria per u domesticu si pò sviluppà in CAGR più altu. Stu rapportu categurìa u mercatu di a Casa à l'Evaporatore Air Cooler basatu in ...Leghje più »

  • I pezzi di ricambiu di Industrial Air Cooler
    U tempu di publicazione: 04-07-2019

    I pezzi di ricambiu cooler d'aria JH COOl sò fatti di materie prime d'alta qualità. Per esempiu, i nostri mutori sò filu di cobre 100% è impermeabili. I nostri cuttings di raffreddu sò durable è anu un altu effettu di evaporazione. U novu disignu di a nostra pompa d'acqua pò impedisce in modu efficace a terra chì entra in a pompa è ...Leghje più »

  • Applicazione di u Refrigeratore d'aria Evaporativa
    U tempu di publicazione: 04-07-2019

    Applicazione di u Refrigeratore d'aria Evaporativa               Leghje più »

  • Diminuzione di a temperatura di u Cooler Air Evaporativu
    Tempu di posta: 26-06-2019

    U cooler d'aria evaporativa hè largamente usata in una zona aperta o semi-aperta.Such cum'è fabbrica, magazzinu, serra, casa è esterno. Funziona annantu à u principiu di l'absorzione di u calore da l'evaporazione di l'umidità. A seguente detta a diminuzione di a temperatura di u freddu di l'aria in acqua secondu a temperatura differenti è h ...Leghje più »

  • Cume u Cooler Air Evaporative funziona in modu megliu
    Post tempu: 28-05-2019

    Pulite l'aria più freti à u principiu di l'estiu, prima di cumincià à aduprà u cooler. Ùn vi scurdate di apre a finestra di a stanza o porta per a funzione più bona di u cooler d'aria. Si chjuderaghju tutte e porte è e finestra mentre u frigorifero funziona allora l'umidità in l'aria aumenta è l'aria ...Leghje più »

  • E sferenze trà Refrigeratori d'aria Evaporatori & Condizionatori d'aria & Ventilatori Centrifugali & Ventilatore di Soffitto
    Tempu di posta: 27-05-2019

    A cummattiri u calore di u caldu in l'estiu pò esse difficiule. Dunque, a decisione di cumprà un Air Air Cooler, Air Con o fan vi presenta l'opzioni degne di cunzidira prima o in l'estiu. Ancu cusì, hè impurtante chì sceglite u dispositivu adattatu perchè ognunu hà i so pro e contro. U cum ...Leghje più »

  • Mobile Frantumatrice 'aria di cumerciu
    tempu Post: 02-25-2019

    U nostru Frantumatrice 'aria di cumerciu tilatica hè creatu per altu spettaculu. Cù un corpu parcorsi è facili tramutèvule, sti Frantumatrice sò prupizii di usu industriale è di cumerciu, comu attelli, restaurants, Palestre e athletic murale. Iddi sò feasible francese per via di a so capacità a curriri ancu nantu inverters. ...Leghje più »

Tes messages Online Chat!