A famiglia JH TECH gode di u Festival Mid-Autunno

U Festival di meziornu di u vaghjimu 2019 ferma u 13 di settembre (u venneri). A festa in Cina principia da u 13 à u 15 di settembre di u 2019.

A famiglia JH TECH (produttore di riscaldatore d'aria e riscaldatore elettrico d'acqua) si riuniscenu felice per pranzo e gioia da Mooncake per feste u festival. A famiglia JH TECH desiderà tuttu u megliu per voi! 

jhcool 1 jhcool 2jhcool

Caduta à u 15u ghjornu di l'ottu mese secondu u calendariu lunare cinese. Tria u so nome da u fattu chì hè sempre celebrata à mezu à a stagione di vaghjimu. U ghjornu hè ancu cunnisciutu cum'è u Festival di a Luna, cum'è à questu tempu di l'annu a luna hè à a so più rotonda è luminosa.

 

Romanticamente parlendu, u festival hè di cunfirmà Chang E, chì per pruteggiri l'elixir di u so amatu maritu, l'ha manghjatu stessa è volò à a luna.

Customs

In u ghjornu di a festa, i membri di a famiglia si riuniscenu per offre sacrificiu à a luna, apprezzà a luna piena luminosa, manghjanu torte di luna, è esprimenu forti anelli versu i membri di a famiglia è l'amichi chì campanu luntanu. Inoltre, ci sò altre cose da ghjucà cum'è lanterne, e balli di draghi è di leoni in alcune regioni. L'Administrazione unica di e minurità etniche hè interessante dinò, cum'è "caccia a luna" di i Mongoliani, è "furzendu verdura o frutti" di u Dong.

Torta di Luna

A Torta di a Luna hè l'alimentariu speciale di u Festival Mid-Autunno. In quellu ghjornu, e persone sacrificanu torte di luna à a luna cum'è un'offerta è e manghjanu per a festa. I torte di luna vanu in parechji sapori sicondu a regione. I torte di luna sò rotondi, simbolificendu a riunione di una famiglia, per quessa, hè faciule capisce cumu l'alimentazione di i pasticceri lunari sottu a luna tonda pò evucà a voglia di parenti è amici distanti. Avà, e persone presentanu torte di luna à i parenti è à l'amichi per dimustrà ch'elli li vogliu una vita longa è felice.


Tempu di puesia: 12-12 Set
Tes messages Online Chat!