BENEFICI SANITARI DI A CONDIZIONAZIONE AIRE EVAPORATIVA

L'evaporatore Air Cooler hè statu un modu di vita da parechje generazioni, è ùn pudemu micca imaginà a vita senza ellu.

A CONDIZIONAZIONE AIR EVAPORATIVA AJUDA A MITURARE A CONCENTRAZIONE

Reported by Scientific American, in 2012 i ricerchi americani Amar Cheena è Vanessa M. Patrick anu studiatu l'effettu di u calore nantu à a decisione è cuncludenu chì u corpu umanu usa più glucose - a fonte fundamentale di energia fisica è mentale - per rinfrescà. in cundizioni di temperatura calda, sdrughjendu a quantità di glucose chì pò esse aduprata per prucessi cognittivi.

In altre parolle, u vostru corpu hè travagliatu troppu duru per mantene micca da u surriscaldamentu è ùn pò micca cuncentrazione à altri affari non vitali.

Cù l'aria climatizzata evaporativa in usu, a mente hè libera per fucalizza nantu à e funzioni invece di survival.

A CONDIZIONAZIONE AIR EVAPORATIVA MELLORA A QUALITÀ AIRE

Ricerche scientifiche ricenti anu dimustratu chì l'aria in e case è altri edifici pò esse più inquinatu cà l'aria esterna, ancu in e cità industrializate. A mancanza d'aria fresca di fora chì circula in l'internu pò causà una accumulazione di contaminanti à livelli chì ponu purtà rischi per a salute, in particulare per quelli chì soffrenu di malatie respiratorie, cum'è l'asma.

I climatizzatori evaporativi JHCOOL riforniscenu l'aria in casa cun aria fresca, naturale, rinfrescata, chì ùn secca a pelle è l'ochji è ponu fà a vita più piacevule per i malati di fieno è l'asma.

I climatizzatori evaporativi JHCOOL funzionanu disegnendu in aria fresca fora è filtrendu per mezu à pannelli di filtri saturati d'acqua - questu naturalmente rinfrescia l'aria è filtra a polvera è u polene.

TEMPERATURI INFERIORE INCREZIONANTE A CONFORTITÀ E DETIRAZIONE DI DIMINAZIONE

Frigoriferi d'aria in uffizii, case, centri cummerciali è centri di divertimentu hè criticu per assicurà comodità è produtividade. Cumu avemu discututu prima, e temperature più fresche impactanu a funzione cognitiva umana. Inoltre, parechje attività di u ghjornu cum'è eserciziu, shopping o guidà saranu impussibule senza cuntrollu climaticu.

I temperaturi più bassi aiutanu à riduzione a sudorazione, chì in turnu riduce u risicu di disidratazione.

Per certi membri vulnerabili di a pupulazione, cume i zitelli è l'anziani, l'onda di calore porta una minaccia vera di morte da a desidratazione o à u surriscaldamentu.

E climatizzatori evaporativi portanu e temperature, senza asciugà a pelle o l'ochji - un effetti secundari cumuni da i sistemi di climatizzazione frigorifera. 

Edità da Coolbreaze.


Tempu di posta: 22-20 Set
Tes messages Online Chat!